Usługi konsultingu w Niemczech
Usługi jakie świadczymy dla osób prywatnych oraz firm są typowym Outsourcingiem gwarantującym obniżenie kosztów i szybkie zrealizowanie zlecenia.
Do naszych kompetencji w tym doradcy podatkowego należy:
Profilowanie firmy na teren Niemiec
Zastosowanie profili działalności gospodarczej odpowiadających Niemieckim przepisom a będących w zgodzie z wytycznymi klienta w sposób nie blokujący wykonywania danej usługi czy zawodu, jednoczesnie ograniczając niezbedne formalności związane z wykonywaniem danego zawodu w Niemczech.
Rejestracja firmy w urzędzie meldunkowym
Szybka i profesjonalna rejestracja firm na terenie Niemiec z potwierdzeniem rejestracyjnym. Rejestracja jest wykonywana bezzwłocznie w tym samym dniu lub następnym o ile nie wypada wtedy dzień wolny od pracy lub dzień w którym urząd nie przyjmuje interesantów. Czas od rejestracji do uzyskania zaświadczenia o jej wykonaniu to standardowo do 7 dni roboczych.
Użyczenie firmie adresu/meldunku siedziby
Na podstawie podpisanej umowy o usługi biuro serwisu, zapewniamy nowo rejestrowanej firmie - adres jej siedziby na terenie Niemiec pod jednym z adresów naszej firmy. Z naszego punktu widzenia jest to adres fizyczny natomiast z perspektywy klienta - adres wirtualny w Niemczech.
Wystąpienie o prywatny numer podatkowy
Wystąpienie z wnioskiem o nadanie personalnego numeru podatkowego do stosownego urzędu oraz odesłanie potwierdzenia nadania w/w numeru na wskazany adres korespondencyjny zleceniiodawcy: adres może być w Polsce lub w Niemczech a przesłanie potwierdzenia jest wolne od opłat.
Wystąpienie o numery podatkowe dla firmy
Wystąpienie z wnioskami o nadanie numerów podatkowych w tym również europejskiego numeru podatkowego na terenie Niemiec. Usługa jest standardowo świadczona w ramach prowadzonego doradztwa podatkowego, ale dla klientów nie korzystających z tej formy księgowości - występujemy o wskazane numery w ramach kompleksowego pakietu założenia firmy na terenie Niemiec . Wystąpienie o numery podatkowe jest bezpłatne dla klientów naszego Konsultingu.
Obieranie i przesyłanie korespondencji
Zgodnie z umową biuro serwisu - odbieramy i przesyłamy korespondencje spływającą do firmy naszego klienta a mającego siedzibę pod adresem jednego z biur spółki eMits. Korespondencja jest przesyłana na wskazany adres w Polsce lub Niemczech bez dodatkowych kosztów oraz opłat za znaczki czy koperty.
Archiwizowanie korespondencji
Elektroniczna archiwizacja korespondencji na naszych serwerach oraz w zapasowych lokalizacjach zdalnych - jest jedną z podstawowych usług wykonywanych w ramach wszystkich pakietów biuro serwisu czy rejestracji firmy na terenie Niemiec . Usługa jest całkowicie bezpłatna z przeznaczeniem jedynie dla klientów naszego biura konsultingowego.
Udostępnianie elektronicznej wersji dokumentów
Udostępnianie dokumentów w wersji elektronicznej dla naszych klientów za pośrednictwem systemu dostepu do dokumentow OnLine - jest rowniez jednym z podstawowych uslug bedacych skladnikiem biuro serwisu i obsługi nowo rejestrowanych firm w Niemczech oraz usług dla osób prywatnych. Usługa dostępu OnLine jest całkowicie bezpłatna.
Udostępnianie elektronicznej wersji korespondencji
Udostępnianie elektornicznej wersji korespondencji poza wyjątkiem danych neuralgicznych jak kody bankowe , piny , etc.. w naszym systemie zdalnego dostępu do dokumentów.
Rejestracja numeru telefonicznego (stacjonarnego)
Rejestracja numeru telefonicznego (stacjonarnego) na terenie Niemiec pod adresem siedziby naszego klienta jako główny numer stacjonarny w Niemczech firmy klienta.
Konfiguracja usługi VoIP
Konfiguracja zdalnego dostępu do odbierania połączeń za pośrednictwem internetu i odpowiednich rozwiązań programowo-sprzętowych.
Doradztwo podatkowe
Pełen zakres doradztwa podatkowego świadczonego przez jedno z biur doradców podatkowych z którymi współpracujemy na podstawie umów o wzajemniej kooperacji.
Księgowość z odpowiedzialnością prawną
Każda zlecona księgowość jest prowadzona przez jedno z biuro doradców podatkowych którzy odpowiadają prawnie i finansowo za rozliczenia łącznie z wpisaniem w urzędzie skarbowym jako osoby odpowiedzialne za prowadzenie księgowości naszych klientów. Księgowość w konstrukcji z biuro serwisem gwarantuje płynny obieg dokumentów księgowych i podatkowych bez dodatkowych kosztów z tym związanych a płatności mogą być wykonywane bezpośrednio u doradcy podatkowego, przelewem lub mogą być re-fakturowane przez naszą firme.
Rozliczenia podatkowe i zwroty nadpłaconego podatku za prace w Niemczech
W naszym konsultingu można również zlecić wykonanie rozliczeń rocznych łącznie z obliczeniem potencjalnej kwoty zwortu podatku i wykonaniem wszystkich zgłoszeń niezbędnych do jej otrzymania bezpośrednio na konto podatnika bez naszego pośrednictwa finansowego oraz jakichkolwiek opłat procentowych wynikających z kwoty zwortu. Opłata za rozliczenie roczne jest bez wpływu na wysokość zwrotu.
Składanie wniosków o Kindergeld
Obsługujemy wnioski o kindergeld bazując na własnych dokumentach polsko-niemieckich które skracając czas przygotowania wniosków oraz obniżając koszty o wynagrodzenie tłumacza. Kompletujemy wszystkie dokumenty, wypełniamy stosowne wnioski oraz je składamy - monitorując przebieg sprawy aż do otrzymania ostatecznej decyzji o pryznaniu zasiłku rodzinnego na dzieci.
Zwolnienia z podatku budowlanego
Za naszym posrednictwem mozna wykonac niezbędne zgłoszenia urzędowe celem otrzymania zowlnienia z podatku budowlanego dla już istniejacych oraz nowych firm budowlanych na terenie Niemiec.
Przygotowanie Polskich firm budowlanych do pracy w Niemczech
W skład pakietu wchodzi zgłoszenie Polskij firmy do stosownych urzędów, wystąpienie o zwolnienie z podatku budowlanego oraz roczne rozliczenie podatkowe, tym samym dając komplet niezbędnych czynności do funkcjowania Polskiej firmy budowlanej na terenie Niemiec.
Archiwizacja dokumentów w systemach według norm GSA/mWO-3
Usługa jest archiwizacji dokumentów dla firm np. wykonując zlecenia na terenie Niemiec - jest idealna aby przyspieszyć wymianę dokumentów miedzy firmą a urzędnikami chcącymi ją np. skontrolować. Dokumenty sa udostępniane na żądanie powołanych do tego celu organów oraz monitorowane w trakcie dostępu do nich. Wszystkie dokumenty w usłudze archiwizacyjnej są przechowywane w szafach pancernych o podwyższonej odporności ogniowej i certyfikowanych do normy GSA/mWO-3.